Sunday, April 20, 2008

Perasmian Cawangan GPTD yang Pertama

Kota Bahru, 19 April 2008 - GPTD telah berjaya membuka cawangan yang pertama di Kolej Cosmopoint Kota Bahru, Kelantan. Satu Majlis Perasmian telah diadakan di kolej tersebut yang dirasmikan oleh Saudara Najmuddin (Penyelaras GPTD). Lebih kurang 30 orang ahli GPTD Cosmopoint hadir di majlis tersebut. Saudara Najmuddin juga diiringi oleh beberapa orang exco bagi menyerikan majlis tersebut.

Majlis disusuli dengan pengenalan GPTD yang disampaikan oleh Saudara Najmuddin dan persembahan video korporat GPTD. Majlis diteruskan lagi dengan perkongsian pengalaman serta memberikan tips kepada peserta tentang kepentingan hidup sukarelawan dan khidmat sosial yang disampaikan oleh Saudara Hakim menyertai Projek Eksplorasi Korea Jepun.

Insyallah program susulan akan dirancang selepas ini bagi ahli-ahli GPTD Cosmopoint Kota Bahru. Pihak GPTD juga mengucapkan jutaaan terima kasih kepada pihak GPTD Cosmopoint Kota Bahru terutama presidennya Mohd Farid dan rakan-rakan yang terilibat secara langsung atau tidak langsung dan tidak lupa juga kepada ABIM Kelantan, Briged Bakti Negeri Kelantan dan Persatuan Pelajar Islam Kelantan (PPIK).